loading...
&amir&ghamkade&
amir بازدید : 61 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (1)

خواستم از خوبی هات بگم دیدم ادم ها خوبی دارن ولی تو برای من یه فرشتهبودی فرشته ای که منو زنده کرد فرشته ای که عاشقش شدم نمیدونم خدا اجازه میده عاشق یه فرشته بشم یا نه ولی ..... 

فرشته رو نمیدونم نمیدونم لیاقتش رو دارم یا فرشته منو چه جوری دوست داره یا من براش مثله بقیه ام اونم منو می خواد ولی ای کاش فرشته رو میشد از خدا دزدید که فقط مال خودم باشه فرشته دیگه حرفی ندارم میخوای عزراییل باش و جانم رو بگیر یا میخوای جبریل  باش و وحی کن که منم دوست دارم ولی من چه تو جهنم چه بهشت به یادتم . 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پرشان در تاریخ 1392/07/14 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
in sait baraye dostan golam vagham haye golam hast
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 115
  • بازدید کلی : 2,819